2013. január 20., vasárnap

Kétszázhatvanhetedik

És eljött a félév is. Ráadásul nem elég, hogy az iskolában, de a zeneiskolában is. Már a téli szünet is elég nagy hajtás volt, nem is gondoltam volna, hogy a félév lezárása előtt még lesz egy nagy hajrá. Pedig úgy lett. A múlt héten még minden nap dolgozatot írtak valamiből, hogy aztán lezárhassák őket.

Az az igazság, hogy fogalmam sem volt, hogy a 2. osztály félévében már adnak-e jegyet, vagy még mindig szöveges értékelés lesz, úgyhogy kíváncsian vártam a bizit, bár előtte a gyerekek már nagyjából tudták a jegyeket, amire lezárták őket.

Nem volt nagy meglepetés: Kislány kitűnő lett, mindenből a legjobb szöveges értékelést kapta, plusz néhány külön dícséretet. Kisfiúra sem lehet panaszunk, mert bár ő "csak" jeles lett, ez összesen 1 négyest jelentett, bár azt sajnos angolból. Hiába szedte össze magát nagyon a félév végére, az elején sajnos becsúszott elég sok rosszabb jegy is szódolgozatokból. Viszont ő is kapott külön dícséretet, úgyhogy egyáltalán nem látjuk rossznak az eredményt, sőt...

Ahogy írtam, a zeneiskolában is eljött a félévi vizsga és jegyosztás ideje. Szegény Kislány úgy izgult az első vizsgája előtt... de nagyon ügyesen megoldotta. Bár én nem hallottam semmi hibát, ő azt mondta, hogy 1 hangnál volt egy kicsi... Nem is kapott kiválóan megfelelt minősítést, de a zeneiskolában nem szeretném a jegyekkel idegesíteni, legyen ez csak valami olyan, amit szívesen csinál és nem a jegy miatt. Az általános szorgalma és a szolfézs jegye viszont jeles lett.


1 megjegyzés:


Utazásaink