2013. január 20., vasárnap

Kétszázhatvannyolcadik

Még visszamennék kicsit az időben, mert néhány dolgot kihagytam a kis internetes naplómból.

Az egyik a Karácsonyra készülődés. Hát, öröm volt nézni, mennyire várták és lelkileg és a szívükben készültek az ünnepre. Már az alábbi két rajz sokat elárul, és ezeket november táján készítették, mikor még azért viszonylag messze volt az ünnep.

Ezt Kislány készítette a Jézuskának:




Ez pedig Kisfiú rajza:



Az ünnep egyébként gyönyörű volt, elsősorban a gyerekek öröme miatt, illetve azért, mert együtt lehettünk, mind a Férjem, mind az én szüleimmel és testvérem családjával. Sajnos, nem tudtam teljesen azt adni, amivel készültem, ugyanis 23-án belázasodtam és egészen az újévig elég rosszul voltam. Emiatt nagyon bánom, hogy nem úgy alakult a vendéglátás, ahogy szerettem volna...

1 megjegyzés:


Utazásaink